Green World Media maakt graag vormen van communicatie rond thema’s als vergroening, duurzaamheid en natuurontwikkeling. Zo ontwikkelden we voor NL Greenlabel een website rond het NL Gebiedslabel, een slimme methodiek waarmee overheden en de bouwsector bij gebiedsontwikkeling het begrip duurzaamheid concreet meetbaar kunnen maken.Lees verderWebsite NL Gebiedslabel
In opdracht van NL Greenlabel, hét duurzaamheidsplatform voor de buitenruimte, heeft Green World Media een nieuwe website gebouwd voor NL Tuinlabel. Green World Media verzorgde het hele traject, van ontwerp, tekstredactie en beheer.Lees verderNieuwe website NL Tuinlabel
In opdracht van Perennial Power ontwikkelde en produceerde Green World Media zes video’s waarin tv-tuinman Lodewijk Hoekstra ontspannen en op heldere manier de variatie en voordelen van vaste tuinplanten uitlegt. De kwekers achter Perennial Power waren zo enthousiast over de video’s dat ze Green World Media de opdracht gaven om de video’s te vertalen in…Lees verderVaste planten in vier talen
Met trots presenteren we ‘De Kunst van de Kweker’, een nieuwe serie korte moodfilms op 247Green waarin telkens een bijzondere kweker of kwekerij centraal staat. De eerste aflevering is afgerond en staat nu online! In deze eerste (pilot-)aflevering brengt Lodewijk Hoekstra een bezoek aan kwekerij Gebroeders Jonkers in Brabant. Een bijzondere hortensiakwekerij, waar commercieel succes hand…Lees verderPilot ‘De Kunst van de Kweker’