Green World Media bouwt website NL Tuinlabel

Green World Media bouwt website NL Tuinlabel

In opdracht van NL Greenlabel, hét duurzaamheidsplatform voor de buitenruimte, heeft Green World Media een nieuwe website gebouwd voor NL Tuinlabel. Green World Media verzorgde het hele traject, van ontwerp, tekstredactie en beheer.

Duurzaamheidscertificaat voor tuinen

Het NL Tuinlabel is bedacht door de duurzame tuinpioniers Lodewijk Hoekstra en Nico Wissing. Vanuit hun duurzaamheidslabel NL Greenlabel, waarmee ze zicht richten op de B2B markt van de openbare ruimte, hebben ze nu ook iets voor consumenten ontwikkeld.  Vergelijkbaar met het energielabel voor een woning laat het NL Tuinlabel zien hoe duurzaam een tuin is. Het label geeft inzicht welke duurzame maatregelen genomen kunnen waarmee een tuin bijdraagt aan een betere leefomgeving voor mens en dier.

Voordelig voor de natuur en voor je portemonnee!

Het NL Tuinlabel kan een gunstig effect hebben op de waarde van een woning en de verkoop of verhuur versnellen. Het kan ook helpen bij het verkrijgen van een groene hypotheek. Duurzaam tuinontwerp betekent ook dat mensen minder geld kwijt zijn aan bestrijding van plagen en ziekten en onderhoudskosten. Meer groen om ons heen is goed voor ieders gezondheid en die van onze leefomgeving!

Reacties gesloten