Bereik 247Green in de lift

Bereik 247Green in de lift

Vanaf deze maand breidt online platform 247Green haar consumentenbereik sterk uit door de groene pagina in Ditjes & Datjes – het grootste onafhankelijke gratis familieblad van Nederland – te gaan verzorgen. Dit betekent dat 247Green vanaf nu maandelijks meer dan 2 miljoen consumenten gaat inspireren met nieuws over bloemen en planten!

Twee miljoen consumenten per maand

De samenwerking tussen 247Green en Ditjes & Datjes komt voort uit de wens van uitgever Sjuul Paradijs (ex-hoofdredacteur Telegraaf) om leuke en inspirerende verhalen over bloemen, planten en tuinieren te brengen. Al snel kwam hij uit bij groenplatform 247Green.nl, het initiatief van o.a. kweker/veredelaar Peter van de Pol om consumenten op een moderne manier te inspireren omtrent ‘alles wat groeit en bloeit’. Met deze samenwerking wordt het bereik van 247Green vergroot naar meer dan 2 miljoen consumenten (online en offline) per maand.

Lodewijk en Sarah inspireren de consument

Lodewijk Hoekstra (bekend van Eigen Huis & Tuin) en Sarah Dikker (Fleur je Leven, Hollands Beste Bloemstylist) schrijven columns op de Groene Vingers-pagina en elke maand is er ruimte voor een inspirerend hoofdartikel over een groen product. Zo staat deze maand de Helleborus centraal en komen in volgende edities ook de Tulp en de Hortensia aan bod.

Ruimte voor productpromotie

Voor kwekers en producenten biedt 247Green de mogelijkheid om Lodewijk of Sarah te laten vertellen over hun product. Ook is in het hoofdartikel ruimte voor specifieke productpromotie. Gecombineerd met de online mogelijkheden van de 247Green-platforms ontstaat zo een sterke marketingmix waarmee producenten en handel via aansprekende acties, video’s en engagement-marketing consumenten op een leuke manier kunnen inspireren en verleiden tot aankoop van hun product. Geïnteresseerde partijen kunnen zich hiervoor melden bij 247Green via: redactie@greenworldmedia.nl

Over Ditjes & Datjes

Ditjes & Datjes is een gratis magazine dat maandelijks verschijnt en verspreid wordt via de supermarktketens van Dirk van den Broek en Dirck III slijterijen (151 landelijke distributiepunten). Het blad richt zich op de ‘gewone Nederlander’ en is met een oplage van 650.000 exemplaren (doorleesfactor 3) het grootste onafhankelijke gratis familieblad van Nederland. De doelstelling is om het distributienetwerk en de oplage de komende periode nog verder uit te breiden o.a. via bloemisten en tuincentra.

Ditjes & Datjes

Reacties gesloten